Newsletter

Vážení obchodní přátelé,
vítejte u dalšího newsletteru společnosti AiP Safe. Rádi bychom vás touto cestou informovali o našich produktech a službách, dění ve společnosti či zkušenostech z již proběhlých projektů.

Řešení Deloitte se geograficky rozrostlo

Kromě toho, že řešení prohlubuje svojí funkcionalitu, dochází také k jeho pronikání do dalších evropských regionů. V současné době Deloitte používá SAFE v České republice, Slovensku, Polsku, Maďarsku, Rumunsku a v Evropské centrále. Nově SAFE navíc používá i...

číst více

Certifikace dle ISO 9001:2015 a ISO/IEC 27001:2013

Naše společnost 17.5.2018 úspěšně prošla certifikačním auditem a stali jsme se tak držiteli dvou certifikátu dle ČSN EN ISO 9001:2015 a certifikátu dle ČSN ISO/IEC 27001:2013. Díky plnění požadavků obou těchto norem máme nyní plně zaveden certifikovaný Integrovaný...

číst více

SAFE připraven na GDPR

Framework SAFE ve verzi 1801 je připraven na GDPR. Umožňuje implementovat úpravy do zákaznických řešení tak, aby požadavky tohoto nového nařízení splňovala. Jedná se například o skartaci/anonymizaci dat na základě požadavku na výmaz (požadavek na skartaci/anonymizaci...

číst více

SAFE komunikuje s dohledovými systémy

V rámci projektu GDPR připravujeme integraci frameworku SAFE s dohledovými a monitorovacími systémy jako je Nagios a Zabbix. V případě podezření nebo zjištění úniku dat tak můžeme okamžitě předat varování do centrálního dohledového systému.

číst více

CMIS protokol pro integrace

Framework SAFE byl rozšířen o standardizovanou řadou webových služeb CMIS, které je možné využít pro efektivní integrace s jinými aplikacemi.

číst více

Tým AiP Safe se rozšiřuje

V AiP Safe máme novou kolegyni Veroniku a nového kolegu Marka. Oba posilují naše oddělení realizace projektů. Vítáme je v kolektivu a přejeme mnoho úspěchů. Další dvě posily přijdou v září do pobočky v Brně.

číst více

GDPR – Nařízení o ochraně osobních údajů

Nařízení EU 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů ze dne 27.04.2016* se dotýká každé organizace, která uchovává a zpracovává osobní údaje, zejména orgánů veřejné moci. *GDPR - General Data Protection Regulation (více viz...

číst více

Konference Inforum 2017

INFORUM 2017: 23. ročník konference o elektronických informačních zdrojích Kdy: 30.-31. května 2017 Kde: Vysoká škola ekonomická v Praze, Česká republika Organizátoři: Albertina icome Praha a Vysoká škola ekonomická Web: www.inforum.cz Na konci května se na Vysoké...

číst více

Dvanáctá únikovka byla pokořena

Před téměř rokem vyrazil tým kolegů „SEJFÁCI“ dobývat pražské únikové hry a hned v prvním pokusu pokořili rekord, který dodnes patří mezi nejlepší časy. Mají ze sebou již 12 her se 100% úspěšností a na té poslední se jim podařilo neobvyklý úspěch zopakovat a ve hře s...

číst více

Rekordní počet stažených datových zpráv

V úterý 21. 6. 2016 jsme u jednoho z našich významných zákazníků zaznamenali rekordní počet stažených datových zpráv. Během jednoho dne SAFE z datových schránek stáhnul a zpracoval z ISDS více než 80 000 (!!!) zpráv. Systém SAFE i systémová infrastruktura si s náporem...

číst více

LTP Metadata Mining

Pro provozovatele LTP (Long term preservation) systému může být někdy obtížné pracovat s metadaty uložených záznamů, protože mu stávající LTP systém nenabízí dostatečně účinný vyhledávací nástroj. Absence silného vyhledávání limituje procesy určené pro dlouhodobou...

číst více

SAFE zpracovává Elektronické exekuční příkazy (EEP)

Systém SAFE provádí automatizovanou elektronickou výměnu dat mezi exekutory a finančními institucemi podle vyhlášky č. 418/2001 Sb. Související řešení: SAFE datové schránky Systém SAFE provádí automatizovanou elektronickou výměnu dat mezi exekutory a finančními...

číst více

SAFE zpracovává žádosti o součinnost od exekutorů

Systém SAFE provádí automatizovanou elektronickou výměnu dat pro součinnost s exekutory podle vyhlášky č. 418/2001 Sb., o postupech při výkonu exekuční a další činnosti (dříve standard ČBA č. 17). Související řešení: SAFE datové schránky Jak součinnosti fungují V...

číst více

DMS SAFE v cloudu služby Master Internet

Zájemci o DMS v cloudu, tedy saas, mohou nyní využít nabídku našeho obchodního partnera Master Internet a provozovat systém SAFECUBE jako službu na, více informací o provozování DMS systému jako služby získáte na tomto odkazu SAFECUBE.

číst více

SAFE komunikuje Standardem 30

Byl úspěšně spuštěn ostrý provoz systému SAFE, který zajišťuje automatizovanou výměnu dat mezi finančními institucemi a exekutory podle standardu ČBA č. 30 -   Elektronického exekučního příkazu (EEP) dle §49 Zákona č. 120/2001 (exekuční...

číst více

SAFE komunikuje se Standardem 17

Systém SAFE je připraven na automatizovanou elektronickou výměnu dat pro součinnost s exekutory a finančními úřady podle standardu ČBA č. 17 - Racionalizace výměny dat s orgány oprávněnými podle zákona č. 21/1992 Sb. o bankách (§38). Automatizované nebo...

číst více

Programátoři na jedné lodi

Šestice programátorů v čele se šéfem vývoje a námořním kapitánem Honzou Vomlelem vyrazila za dobrodružstvím do chorvatských vod Jaderského moře. Během 6 dnů neohrožená posádka plachetnice Tara ujela 204,7 námořních mil. Celá posádka se vrátila v pořádku zdravá....

číst více

Integrace systémů SAFE a SAP v provozu

Stávající DMS řešení SAFE v organizaci VODOHOSPODÁRSKA VÝSTAVBA, ŠTÁTNY PODNIK bylo rozšířeno o integraci s ekonomickým systémem SAP. SAFE zde zpracovává standardní export ze systému SAP ve formátu csf.

číst více

NBÚ a MF přistupuje k Standardu ČBA č. 17

Národní bezpečností úřad - elektronická výměna informací NBÚ přistoupil k elektronické výměně informací zavedenými mezi exekutorskými úřady a finančními institucemi. Jedná se o  poskytování tzv. součinnosti mezi bankami a exekutory. Výměna informací bude probíhat přes...

číst více

Acta Safe podporuje napojení na insolvenční rejstřík

Nová funkcionalita systému Acta Safe umožňuje sledování insolvencí vzhledem k evidovaným subjektům v adresáři. Systém porovnává údaje z adresáře Acta Safe se záznamy z insolvenčního rejstříku a v případě shody je zobrazuje ve složkových dotazech, na spisech a kartách...

číst více

Konference INFORUM 2014

INFORUM 2014: 20. ročník konference o profesionálních informačních zdrojích Inforum konference o informačních zdrojíchKdy: 27.-28. května 2014 Kde: Vysoká škola ekonomická Praha, Česká republika Web: www.inforum.cz

číst více

2013

  Společnost OZP úspěšně zapojila spisovou službu SAFE do pracovních procesů OZP – Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví v minulých měsících přecházela na Spisovou službu SAFE od společnosti AiP Safe. Řídící výbor hodnotí...

číst více

2012

Konference INFORUM 2012 INFORUM 2012: 18. ročník konference o elektronických informačních zdrojích Kdy: 22.-24. května 2012 Kde: Vysoká škola ekonomická v Praze, Česká republika Organizátoři: Albertina icome Praha a Vysoká škola ekonomická Web: www.inforum.cz...

číst více

2011

Konference INFORUM 2011 Konference INFORUM je zaměřena na elektronické informační zdroje a jejich profesionální využívání ve vědě, výzkumu, vzdělávání a podnikání a jako taková je ojedinělou akcí svého druhu v celé střední a východní Evropě. Systém pro správu...

číst více

2009

Datové schránky 01.07.2009 zahájení provozuZítra 1.07.2009 odstartuje projekt datové schránky ostrý provoz. Zatím podle zákona č. 300/2008 Sb. do systému ISDS budou povinně zapojeny úřady státní správy a firmy (právnické osoby). Úřady mají preferovat komunikaci v...

číst více

2008

Konference INFORUM 2008 28. až 30. května 2008 se v Praze uskuteční 14. ročník konference INFORUM, která je zaměřena na elektronické informační zdroje a jejich profesionální využívání ve vědě, výzkumu, vzdělávání a podnikání a jako taková je ojedinělou akcí svého...

číst více

2007

Nové webové stránky Spolu se změnou vizuálního stylu společnosti a loga jsme spustili novou verzi webových stránek, na nichž můžete nalézt aktuální informace o nabízených řešeních a produktech pro správu dokumentů. Podrobné informace o naší nabídce naleznete v sekcích...

číst více

Nepravidelný newsletter pro zájemce o řešení společnosti AiP Safe.

Newsletter je vám zasílán na základě registrace na našich internetových stránkách. Nastavení odběru novinek můžete změnit na této stránce: http://www.aipsafe.cz/cs/odber-novinek.

Pro zobrazení celého newsletteru ve webovém prohlížeči využijte tento odkaz: http://www.aipsafe.cz/cs/about-us/newsletter/prosinec-2012

AiP Safe, s.r.o.
Kořenského 7
150 00 Praha 5 – Smíchov
Telefon: +420 257 327 037
Fax: +420 257 322 033
www.aipsafe.cz

Chci odebírat AiP Safe Newsletter

1 + 4 =

Chcete-li se přihlásit k odběru novinek,vyplňte vaši e-mailovou adresu, vyberte položku Přihlásit se a klikněte na tlačítko Odeslat. Newsletter vychází cca pětkrát ročně.

Chcete-li zrušit odebírání novinek, vyplňte vaši e-mailovou adresu, vyberte položku Odhlásit se a klikněte na tlačítko Odeslat

Odesláním tohoto formuláře vyslovujete společnosti AiP Safe s.r.o. souhlas s uložením vašich dat v databázi a s jejich využitím pro zasílání novinek, případně dalších podobných informací. Jakékoli jiné použití vašich údajů je vyloučeno.

Souhlas můžete kdykoli odvolat kliknutím na odkaz pro odhlášení odběru v těle novinek nebo na této stránce tak, že zaškrtnete volbu „Odhlásit se“, vyplníte svou e-mailovou adresu a formulář znovu odešlete. Případně nás můžete kontakovat také e-mailem na adrese info[at]aipsafe.cz.