Přijatá a odeslaná pošta
Potřebujete evidovat a zpracovat korespondenci, která je vám denně doručována?
Chcete zajistit její rychlé předání odpovědným osobám?
Snadná evidence přijaté a odeslané pošty
Řešení vám pomůže zjednodušit administrativní činnosti spojené se zpracováním přijaté a odeslané korespondence a vytvořit jednotnou evidenci písemností včetně vlastních (vytvořených organizací).
Usnadní vám evidenci došlých zásilek a písemností a jejich distribuci v rámci organizace.
Produktový list: SAFE-prichozi-odchozi-posta.pdf
Řízená distribuce zásilek v organizaci
Dokumenty jsou předávány cíleně a okamžitě bez prodlev či rizika ztrát. Zpracovatelé poté mohou vytvořit odpovědi, které budou odeslány např. podatelnou.
Dlouhodobá archivace
Zpracované písemnosti můžete archivovat či skartovat dle platných skartačních a archivačních plánů.
- Evidence přijaté a odeslané korespondence v elektronické podobě
- Evidence obálky a písemnosti
- Možnost stanovit typ písemnosti
- Skenování obálky
- Řízený oběh písemnosti v rámci organizace
- Písemnosti lze předávat jednotlivě nebo hromadně
- Adresář kontaktů
- Skartační a archivační plány pro jednotlivé typy dokumentů
- Možnost definovat různé způsoby odeslání
- Odstranění manuální evidence
- Řízený oběh písemností – zamezení ztrátám a poškození
- Okamžitá dostupnost dokumentů
- Dlouhodobé a bezpečné uložení
- Zjednodušení administrativních činností
Agenda příchozí a odchozí pošty je připravena pro integraci s dalšími řešeními společnosti AiP Safe. Získáte tak komplexní systém, který vám pomůže při zpracování vaší dokumentace a zjednoduší administrativní činnosti a zajistí rychlou a přehlednou distribuci dokumentů.