Zápisy z porad

Zpracováváte denně množství faktur? Probíhají vaše faktury před vlastním proplacením schvalováním?
Chcete mít okamžitý přehled o tom, které faktury lze již proplatit?

Jednoduchá evidence porad a úkolů

Řešení vám pomůže při evidenci pravidelných porad a zjednoduší související organizační záležitosti.

V průběhu porady můžete evidovat:

  • přijatá rozhodnutí
  • informace
  • úkoly
  • přílohy

V rámci každé pravidelné porady můžete provést kontrolu úkolů a stav jejich plnění.
Ukončená porada (a s ní související dokumenty) je poté ihned přístupná odpovědným uživatelům, kteří se mohou seznámit s jejím obsahem.

Produktový list: SAFE-zapisy-z-porad.pdf

  • Evidence porad v elektronické podobě
  • Šablony pro jednotlivé typy porad
  • Evidence informací, rozhodnutí a příloh
  • Přidělování úkolů z porady
  • Automaticky generovaný zápis z porady
  • Univerzální řešení použitelné pro jakýkoliv typ porady
  • Centralizovaná a přehledná evidence porad v elektronické podobě
  • Rychlá distribuce informací odpovědným osobám
  • Automatická kontrola termínů úkolů
  • Odstranění manuální administrativy
  • Přístup k dokumentům odkudkoliv 24 hodin denně
Zápisy z porad můžete integrovat s těmito řešeními: