Smlouvy

Potřebujete zajistit hladký průběh schvalování smluv?
Je třeba, aby si váš právník mohl kdykoliv a odkudkoliv prohlédnout příslušnou smlouvu a uložil si její kopii v elektronické podobě?

Řízená správa smluv

Řešení vám pomůže se správou návrhů smluv a dodatků od vytvoření, přes připomínkové řízení až po jejich schválení a zpřístupnění platného znění kompetentním osobám. A to vše v elektronické podobě.

Řízený oběh dokumentů po organizaci vám umožní eliminovat rizika ztráty, nesprávného doručení či zpoždění předání.

Produktový list: SAFE-smlouvy.pdf

Získejte okamžitý přístup ke smlouvám

Platné smlouvy a dodatky zůstávají v systému bezpečně uloženy v elektronické podobě. Díky WWW rozhraní k nim máte přístup odkudkoliv a můžete je během okamžiku vyhledat.

  • Tvorba návrhů smluv a dodatků v elektronické podobě.
  • Personalizovaný přístup k dokumentům dle praxe organizace. Uživatelské role.
  • Schvalování smluv a správa připomínkového řízení prostřednictvím workflow procesu.
  • Přehled o všech návrzích smluv a dodatků v jednotlivých fázích schvalování.
  • Nástroje pro snadné a rychlé vyhledání platného znění smluv a dodatků.
  • Správa smluv v elektronické podobě
  • Odstranění náročného manuálního zpracování
  • Řízený oběh návrhů smluv v rámci organizace
  • Přesně definovaný sled kroků schvalování návrhu smlouvy a připomínkového řízení
  • Jednoznačné definování odpovědnosti při nakládání s návrhy smluv a dodatků
  • Minimalizace chybovosti údajů a ztrát dokumentů
  • Přístup ke smlouvám a dodatkům odkudkoliv 24 hodin denně
  • Dlouhodobé a bezpečné uložení platných znění dokumentů v elektronické podobě
  • Integrace do stávající IT infrastruktury organizace
  • Možnost integrace s dalšími řešení společnosti AiP Safe.

Agenda pro schvalování smluv a dodatků je připravena k integraci s řešeními pro správu, adresářem kontaktů a příchozí a odchozí poštou.