Newsletter
Vážení obchodní přátelé,
vítejte u dalšího newsletteru společnosti AiP Safe. Rádi bychom vás touto cestou informovali o našich produktech a službách, dění ve společnosti či zkušenostech z již proběhlých projektů.
Dozorový audit certifikace dle ISO 9001:2015 a ISO/IEC 27001:2013
Naše společnost 14.5.2019 úspěšně prošla dozorovým auditem podle norem ČSN EN ISO 9001:2015 a ČSN ISO/IEC 27001:2013 a bylo potvrzeno, že náš integrovaný systém řízení certifikovaný v roce 2018 odpovídá všem požadavkům jak normy ČSN EN ISO 9001:2015, tak i normy ČSN...
Pražská energetika a.s. je naším novým zákazníkem
V systému SAFE je implementován modul Archiv dokumentace staveb, ve kterém je nyní nově vedena evidence dokumentace staveb společnosti.
Bezpečný přístup do systému
Přístup do systému je zabezpečený pomocí protokolu SSL a ověřování uživatelů je provedeno pomocí OpenId vůči firemní Azure Active Directory.
Významné rozšíření zákaznického řešení
Řešení našich zákazníků mohou nyní využívat nové agendy Archivace souhrnných bankovních výpisů a jejich automatický rozklad a Archivace elektronických účtenek.
Řešení Deloitte se geograficky rozrostlo
Kromě toho, že řešení prohlubuje svojí funkcionalitu, dochází také k jeho pronikání do dalších evropských regionů. V současné době Deloitte používá SAFE v České republice, Slovensku, Polsku, Maďarsku, Rumunsku a v Evropské centrále. Nově SAFE navíc používá i...
Certifikace dle ISO 9001:2015 a ISO/IEC 27001:2013
Naše společnost 17.5.2018 úspěšně prošla certifikačním auditem a stali jsme se tak držiteli dvou certifikátu dle ČSN EN ISO 9001:2015 a certifikátu dle ČSN ISO/IEC 27001:2013. Díky plnění požadavků obou těchto norem máme nyní plně zaveden certifikovaný Integrovaný...
SAFE připraven na GDPR
Framework SAFE ve verzi 1801 je připraven na GDPR. Umožňuje implementovat úpravy do zákaznických řešení tak, aby požadavky tohoto nového nařízení splňovala. Jedná se například o skartaci/anonymizaci dat na základě požadavku na výmaz (požadavek na skartaci/anonymizaci...
Významné rozšíření zákaznického řešení
Řešení SAFE u BNP Paribas Personal Finance SA, pobočka zahraničnej banky bylo rozšířeno o další důležitý modul: agendu E-sign, která zajišťuje elektronické podepisování smluv.
Významné rozšíření zákaznického řešení
Do řešení našich stávajících zákazníků přibývají nové bezpečnostní prvky. Nyní je možné vybrané dokumenty chránit omezením přístupu podle vyhodnocování rodných čísel.
SAFE má nového zákazníka, společnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s. a UniCredit Leasing CZ, a.s.
Společnosti patřící do evropské skupiny UniCredit Group jsou významní poskytovatelé služeb v bankovním sektoru a nebankovním financování. Prostřednictvím našeho obchodního partnera společnosti Canon CZ s.r.o. je systém SAFE využíván jako evidence pošty ve společně...
Update jacorbu na verzi 3.8
Přechodem na novou verzi jacorbu je CORBA komunikace ve frameworku SAFE (například mezi www a modelem) 3-4 krát rychlejší.
Významné rozšíření zákaznického řešení
Dodali jsme unikátní řešení Interních norem, které je velmi jednoduché pro uživatele a přitom oplývá překvapivým množstvím komplexních funkcí.
SAFE komunikuje s dohledovými systémy
V rámci projektu GDPR připravujeme integraci frameworku SAFE s dohledovými a monitorovacími systémy jako je Nagios a Zabbix. V případě podezření nebo zjištění úniku dat tak můžeme okamžitě předat varování do centrálního dohledového systému.
CMIS protokol pro integrace
Framework SAFE byl rozšířen o standardizovanou řadou webových služeb CMIS, které je možné využít pro efektivní integrace s jinými aplikacemi.
Rozšiřujeme pracoviště a posilujeme brněnský tým
Novu posilou do pobočky AiP Safe v Brně jsou Michal a Dan. Budou se věnovat zejména implementaci zákaznických řešení SAFE, konzultační činnosti a zákaznické podpoře stávajících zákazníků.
Tým AiP Safe se rozšiřuje
V AiP Safe máme novou kolegyni Veroniku a nového kolegu Marka. Oba posilují naše oddělení realizace projektů. Vítáme je v kolektivu a přejeme mnoho úspěchů. Další dvě posily přijdou v září do pobočky v Brně.
Významné rozšíření zákaznického řešení – automatizované zpracování požadavků o součinnost od exekutorů
Řešení SAFE u BNP Paribas Personal Finance SA, odštěpný závod jsme rozšířili o modul Legal claims, který se využívá pro automatizované zpracování požadavků o součinnost od exekutorů. Modul je v souladu s vyhláškou 418/2001 Sb. o postupech při výkonu exekuční a další...
Významné rozšíření zákaznického řešení – modul Banka
Poté co se CETELEM CZ transformoval na banku BNP Paribas Personal Finance SA, odštěpný závod, bylo zapotřebí upravit a rozšířit stávající řešení systému SAFE, aby pokrylo nové požadavky zákazníka. S radostí můžeme konstatovat, že se projekt podařil a od začátku roku...
AiP Safe má nového zákazníka, společnost Wienerberger cihlářský průmysl, a.s.
Dodané řešení SAFECUBE zajišťuje tvorbu, schvalování, evidenci a uložení smluv. Společnost Wienerberger je známý výrobce stavebního materiálu, cihel Porotherm a tašek Tondach. Tuto zakázku zprostředkoval náš obchodní partner společnost RICOH Czech Republic...
GDPR – Nařízení o ochraně osobních údajů
Nařízení EU 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů ze dne 27.04.2016* se dotýká každé organizace, která uchovává a zpracovává osobní údaje, zejména orgánů veřejné moci. *GDPR - General Data Protection Regulation (více viz...
Konference Inforum 2017
INFORUM 2017: 23. ročník konference o elektronických informačních zdrojích Kdy: 30.-31. května 2017 Kde: Vysoká škola ekonomická v Praze, Česká republika Organizátoři: Albertina icome Praha a Vysoká škola ekonomická Web: www.inforum.cz Na konci května se na Vysoké...
Dvanáctá únikovka byla pokořena
Před téměř rokem vyrazil tým kolegů „SEJFÁCI“ dobývat pražské únikové hry a hned v prvním pokusu pokořili rekord, který dodnes patří mezi nejlepší časy. Mají ze sebou již 12 her se 100% úspěšností a na té poslední se jim podařilo neobvyklý úspěch zopakovat a ve hře s...
Systém SAFE v Komerční pojišťovně prošel auditem mateřské Société Générale na výbornou
Náš zákazník Komerční pojišťovna a.s. obhájila investici do českého DMS systému SAFE a dokonce si odnesla od francouzské centrály uznání za úspěšné dokončení projektu implementace dokument management systému. Řešení ušité na míru místnímu prostředí překonalo s...
AiP Safe má nového zákazníka, společnost Marks and Spencer Czech Republic, a.s.
Předmětem dodávky je systém pro evidenci a schvalování faktur. Společnost Marks and Spencer je světoznámá britská módní firma, která vyrábí a prodává oděvy, módní doplňky, ale i potraviny a domácí příslušenství. Tuto zakázku zprostředkoval náš obchodní partner...
Povinná aktivace slovenských elektronických schránek pro právnické osoby byla opět změněna
Všechny právnické osoby na Slovensku budou mít (mají) povinnost komunikovat se státní správou pomocí elektronických schránek. (Stejně jako PO v Česku pomocí datových schránek). Nový termín spuštění elektronických schránek Slovensko Původní plán počítal s termínem...
Rekordní počet stažených datových zpráv
V úterý 21. 6. 2016 jsme u jednoho z našich významných zákazníků zaznamenali rekordní počet stažených datových zpráv. Během jednoho dne SAFE z datových schránek stáhnul a zpracoval z ISDS více než 80 000 (!!!) zpráv. Systém SAFE i systémová infrastruktura si s náporem...
LTP Metadata Mining
Pro provozovatele LTP (Long term preservation) systému může být někdy obtížné pracovat s metadaty uložených záznamů, protože mu stávající LTP systém nenabízí dostatečně účinný vyhledávací nástroj. Absence silného vyhledávání limituje procesy určené pro dlouhodobou...
SAFE zpracovává Elektronické exekuční příkazy (EEP)
Systém SAFE provádí automatizovanou elektronickou výměnu dat mezi exekutory a finančními institucemi podle vyhlášky č. 418/2001 Sb. Související řešení: SAFE datové schránky Systém SAFE provádí automatizovanou elektronickou výměnu dat mezi exekutory a finančními...
SAFE zpracovává žádosti o součinnost od exekutorů
Systém SAFE provádí automatizovanou elektronickou výměnu dat pro součinnost s exekutory podle vyhlášky č. 418/2001 Sb., o postupech při výkonu exekuční a další činnosti (dříve standard ČBA č. 17). Související řešení: SAFE datové schránky Jak součinnosti fungují V...
DMS SAFE v cloudu služby Master Internet
Zájemci o DMS v cloudu, tedy saas, mohou nyní využít nabídku našeho obchodního partnera Master Internet a provozovat systém SAFECUBE jako službu na, více informací o provozování DMS systému jako služby získáte na tomto odkazu SAFECUBE.
Podpora anonymizace smluv a napojení na centrální registr smluv v dokument management systému SAFE
DMS řešení u našich zákazníků rozšiřujeme o staronovou funkcionalitu anonymizace. Někteří naši zákazníci již v minulosti v dokument management systému prováděli anonymizaci osobních údajů v uložených smlouvách, které byly poté zveřejňovány na internetu. S příchodem...
Tým SAFE pokořil rekord v únikové hře Escapemaster
Pětici odvážlivců se podařilo zvítězit nad místností a v čase 30 minut a 3 vteřiny stanovili nový rekord hry Pacient č. 27.
Slovenské Elektronické schránky – podpora komunikace v systému SAFE
Od spuštění projektu slovenských Elektronických schránek spolupracujeme s NASES (Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby), na pilotním projektu napojení DMS systému SAFE na portál www.slovensko.sk (slovenské Elektronické schránky podľa zákona č. 305/2013 Z....
eSpis bude! Vláda odsouhlasila návrh zákona, který zavede el. verzi závazného znění všech zákonů a mezinár. smluv
České legislativě dlouho chybí závazná elektronická databáze zákonů. Závazné jsou v současnosti pouze znění, která vyjdou v tištěné Sbírce zákonů. To by se ale mělo od 1. ledna 2019 změnit. Projekt se skládá ze dvou částí, eSpis bude elektronická sbírka zákonů a...
SAFE komunikuje Standardem 30
Byl úspěšně spuštěn ostrý provoz systému SAFE, který zajišťuje automatizovanou výměnu dat mezi finančními institucemi a exekutory podle standardu ČBA č. 30 - Elektronického exekučního příkazu (EEP) dle §49 Zákona č. 120/2001 (exekuční...
Fotbalová asociace České republiky používá SAFE ke správě licenčních dokumentů
Vytvořili jsme řešení SAFE pro spolehlivou, jednoduchou a efektivní správu licencí fotbalových klubů 1. a 2. ligy.
SAFE komunikuje se Standardem 17
Systém SAFE je připraven na automatizovanou elektronickou výměnu dat pro součinnost s exekutory a finančními úřady podle standardu ČBA č. 17 - Racionalizace výměny dat s orgány oprávněnými podle zákona č. 21/1992 Sb. o bankách (§38). Automatizované nebo...
Vedoucí vývoje dokument management systému SAFE představil technologické novinky pro rok 2016
Nová verze systému pro správu dokumentů SAFE bude obsahovat mnoho možností, jak udělat grafické rozhraní více přehlednější, intuitivnější, rychlejší a vzhlednější. Jendou v předností nového GUI bude podpora zobrazení v různých rozlišeních, tedy nejen pro mobilní...
Prošli jsme auditem systému řízení jakosti ISO 9001:2008
Úspěšně jsme absolvovali kontrolní audit systému řízení jakosti ISO 9001:2008 a jeho certifikát byl AiP Safe s.r.o. prodloužen do 15. 5. 2016. AiP Safe s.r.o. je certifikována pro činnosti: Návrh, vývoj, podpora, instalace, implementace a prodej software Analytické,...
Změna názvu společnosti zákazníka – z CELETEM ČR, a.s. je BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, odštěpný závod
Značka Cetelem má v České republice dlouholetou tradici. Od roku 1996 do května 2015 byla používána akciovou společností CETELEM ČR, a.s., stoprocentní dceřinou společností francouzské banky BNP Paribas Personal Finance SA. CETELEM ČR, a.s., byl silnou a stabilní...
Programátoři na jedné lodi
Šestice programátorů v čele se šéfem vývoje a námořním kapitánem Honzou Vomlelem vyrazila za dobrodružstvím do chorvatských vod Jaderského moře. Během 6 dnů neohrožená posádka plachetnice Tara ujela 204,7 námořních mil. Celá posádka se vrátila v pořádku zdravá....
Rozšířili jsme produktovou řadu o SAFECUBE – jednoduché řešení pro správu dokumentů
SAFECUBE je určený pro zákazníky, pro které je poměr cena/výkon na prvním místě. Dodávka se skládá z kompaktního serveru HP ProLiant Microserver včetně systému a databáze a dokumentového systému SAFE pro správu, schvalování a ukládání několika typů...
Dokončena příprava na interní audit podle ISO 16363 úložiště SAFE LTP Národní digitální knihovny
Projekt "Certifikace LTP subsystému Národní digitální knihovny" úspěšně pokračuje. AiP Safe ve spolupráci s pracovníky NDK připravila dokumenty potřebné pro certifikaci dlouhodobého důvěryhodného úložiště (SAFE LTP) Národní digitální knihovny podle ISO 16363 - Audit...
Systém SAFE společnosti CETELEM ČR, a.s. expandoval do regionu Slovenská republika
Společnost CETELEM SLOVENSKO, a.s. začala používat systém pro správu dokumentů SAFE společnosti CETELEM ČR, a.s. jako jeden ze svých produkčních systémů. DMS SAFE zde nahradil řešení pro správu dokumentů na platformě Alfresco.
Spuštěn nový SAFE! Ústřední vojenská nemocnice – Vojenská fakultní nemocnice Praha se stala naším novým zákazníkem
Ústřední vojenská nemocnice - Vojenská fakultní nemocnice Praha provozuje systém pro správu a uložení smluv SAFE.
SAFE nasazen do provozu u nového zákazníka, společnost JIPOCAR Služby, s.r.o.
Předmětem dodávky je archiv smluvní dokumentace. Společnost JIPOCAR zajišťuje komplexní služby v oblasti přepravy, logistiky a celního řízení. Tuto zakázku zprostředkoval náš obchodní partner společnost IMPROMAT CZ spol. s r.o.
3. výročí SAFE v zámoří. Společnost MITAS a.s. rozšířila 31.1.2012 provoz informačního systému SAFE do USA a Srbska
Vedle tří závodů v České republice, v Praze, Zlíně a Otrokovicích, byla před třemi lety spuštěna anglická mutace systému SAFE pro zahraniční závody v Charles City ve státě Iowa, USA, čímž SAFE dostal za moře a v srbském městě Ruma.
SAFE provozovaný v Ústředí Všeobecné zdravotní pojišťovny ČR rozšířen o agendu Schvalování sestav účetních dokladů
Projekt "Schvalování sestav účetních dokladů" navazuje na projekt "Schvalování účetních dokladů". Sestavy účetních dokladů vstupují do dokument management systému SAFE ze zdrojových aplikací VZP přes integrační rozhraní. Dříve bylo nutné sestavu vytisknout a...
Integrace systémů SAFE a SAP v provozu
Stávající DMS řešení SAFE v organizaci VODOHOSPODÁRSKA VÝSTAVBA, ŠTÁTNY PODNIK bylo rozšířeno o integraci s ekonomickým systémem SAP. SAFE zde zpracovává standardní export ze systému SAP ve formátu csf.
NBÚ a MF přistupuje k Standardu ČBA č. 17
Národní bezpečností úřad - elektronická výměna informací NBÚ přistoupil k elektronické výměně informací zavedenými mezi exekutorskými úřady a finančními institucemi. Jedná se o poskytování tzv. součinnosti mezi bankami a exekutory. Výměna informací bude probíhat přes...
Acta Safe podporuje napojení na insolvenční rejstřík
Nová funkcionalita systému Acta Safe umožňuje sledování insolvencí vzhledem k evidovaným subjektům v adresáři. Systém porovnává údaje z adresáře Acta Safe se záznamy z insolvenčního rejstříku a v případě shody je zobrazuje ve složkových dotazech, na spisech a kartách...
Systém pro advokátní kancelář Acta Safe nabízí modul pro správu palmárních spisů
Nový modul systému Acta Safe slouží ke správě palmárních spisů. Workflow sleduje všechny fáze palmárního spisu, od vytvoření palmární žaloby přes podání platebního rozkazu, soudní jednání, exekuce až po vymožení či insolvenci. Systém pro správu dokumentů advokátních...
Elektronická smlouva prošla auditem nezávislého soudního znalce
Dokument management systém SAFE v projektu Dematerializace ve společnosti CETELEM ČR, a.s prošel úspěšně auditem nezávislého soudního znalce. Audit prokázal, že elektronická smlouva uložená v DMS systému SAFE má stejné právní účinky jako smlouva v listinné...
Nový modul systému pro správu dokumentů SAFE – CETELEM ČR, a.s.
CETELEM ČR, a.s. - rozšíření stávající instalace systému pro správu dokumentů SAFE o modul Dematerializace. Klienti namísto papírové smlouvy podepisují smlouvu ve formátu PDF pomocí signpadu, celý proces vyřízení půjčky probíhá elektronicky. DMS systém SAFE dokumenty...
Konference INFORUM 2014
INFORUM 2014: 20. ročník konference o profesionálních informačních zdrojích Inforum konference o informačních zdrojíchKdy: 27.-28. května 2014 Kde: Vysoká škola ekonomická Praha, Česká republika Web: www.inforum.cz
2013
Společnost OZP úspěšně zapojila spisovou službu SAFE do pracovních procesů OZP – Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví v minulých měsících přecházela na Spisovou službu SAFE od společnosti AiP Safe. Řídící výbor hodnotí...
2012
Konference INFORUM 2012 INFORUM 2012: 18. ročník konference o elektronických informačních zdrojích Kdy: 22.-24. května 2012 Kde: Vysoká škola ekonomická v Praze, Česká republika Organizátoři: Albertina icome Praha a Vysoká škola ekonomická Web: www.inforum.cz...
2011
Konference INFORUM 2011 Konference INFORUM je zaměřena na elektronické informační zdroje a jejich profesionální využívání ve vědě, výzkumu, vzdělávání a podnikání a jako taková je ojedinělou akcí svého druhu v celé střední a východní Evropě. Systém pro správu...
2009
Datové schránky 01.07.2009 zahájení provozuZítra 1.07.2009 odstartuje projekt datové schránky ostrý provoz. Zatím podle zákona č. 300/2008 Sb. do systému ISDS budou povinně zapojeny úřady státní správy a firmy (právnické osoby). Úřady mají preferovat komunikaci v...
2008
Konference INFORUM 2008 28. až 30. května 2008 se v Praze uskuteční 14. ročník konference INFORUM, která je zaměřena na elektronické informační zdroje a jejich profesionální využívání ve vědě, výzkumu, vzdělávání a podnikání a jako taková je ojedinělou akcí svého...
2007
Nové webové stránky Spolu se změnou vizuálního stylu společnosti a loga jsme spustili novou verzi webových stránek, na nichž můžete nalézt aktuální informace o nabízených řešeních a produktech pro správu dokumentů. Podrobné informace o naší nabídce naleznete v sekcích...
Nepravidelný newsletter pro zájemce o řešení společnosti AiP Safe.
Newsletter je vám zasílán na základě registrace na našich internetových stránkách. Nastavení odběru novinek můžete změnit na této stránce: http://www.aipsafe.cz/cs/odber-novinek.
Pro zobrazení celého newsletteru ve webovém prohlížeči využijte tento odkaz: http://www.aipsafe.cz/cs/about-us/newsletter/prosinec-2012
AiP Safe, s.r.o.
Kořenského 7
150 00 Praha 5 – Smíchov
Telefon: +420 257 327 037
Fax: +420 257 322 033
www.aipsafe.cz
Chci odebírat AiP Safe Newsletter
Chcete-li se přihlásit k odběru novinek,vyplňte vaši e-mailovou adresu, vyberte položku Přihlásit se a klikněte na tlačítko Odeslat. Newsletter vychází cca pětkrát ročně.
Chcete-li zrušit odebírání novinek, vyplňte vaši e-mailovou adresu, vyberte položku Odhlásit se a klikněte na tlačítko Odeslat
Odesláním tohoto formuláře vyslovujete společnosti AiP Safe s.r.o. souhlas s uložením vašich dat v databázi a s jejich využitím pro zasílání novinek, případně dalších podobných informací. Jakékoli jiné použití vašich údajů je vyloučeno.
Souhlas můžete kdykoli odvolat kliknutím na odkaz pro odhlášení odběru v těle novinek nebo na této stránce tak, že zaškrtnete volbu „Odhlásit se“, vyplníte svou e-mailovou adresu a formulář znovu odešlete. Případně nás můžete kontakovat také e-mailem na adrese info[at]aipsafe.cz.