Stížnosti
Potřebujete lépe evidovat komunikaci mezi občany a úřady státní správy? Chcete zajistit rychlé zpracování stížností v elektronické podobě?
Řešení vám pomůže při evidenci stížností, které jsou doručovány organizaci. Díky němu jednoduše zajistíte vstupní zpracování stížností v elektronické podobě, které poté můžete distribuovat zaměstnancům jednotlivých odborů k vyřízení nebo vyjádření.
Produktový list: SAFE-stiznosti.pdf
- Evidenci stížností v elektronické podobě.
- Řízený oběh dokumentů v rámci organizace.
- Možnost integrace se spisovou službou.
- Efektivní správa administrativních procesů při vyřizování stížností.
- Řízený oběh dokumentů s jednoznačně definovanou odpovědností.
- Centralizované uložení a zpřístupnění dokumentů.
- Při integraci s aplikací ESAS možnost dostát legislativním požadavkům na vedení spisové a archivní služby se současným využitím předností digitálního zpracování dokumentů.
Stížnosti lze integrovat s těmito řešeními: