Projekty

Projektová kancelář

Potřebujete v rámci projektu evidovat související dokumentaci? Chcete centralizovat správu projektů a účelně řídit jejich průběh?
Chybí vám nástroje pro evidenci úkolů a prací?

Správa projektů a projektové dokumentace

Projektová kancelář v sobě spojuje principy projektového managementu s nástroji pro správu dokumentů. Zpřístupní vám manažerské funkce pro řízení a vyhodnocování projektů a současně vám pomůže s bezpečným uložením důležitých informací a dokumentů v elektronické podobě na jednom místě.

Produktový list: SAFE-projektova-kancelar.pdf

  • Správa projektů a řízení jejich životního cyklu v elektronické podobě
  • Správa klientů a s nimi souvisejících dokumentů
  • Evidence projektové dokumentace
  • Přehledné vykazování prací na projektu
  • Manažerské funkce pro řízení průběhu projektu
  • Statistické výstupy
  • Propracovaný systém uživatelských rolí a oprávnění
  • Správa projektů a dokumentů v elektronické podobě
  • Snížení administrativní zátěže
  • Přístup k dokumentům odkudkoliv 24 hodin denně
  • Jednoznačné definování odpovědnosti za činnosti na projektu
  • Přehled o stavu plnění projektu a činnostech
  • Přehled o klientech, projektech a související dokumentaci

Projektovou kancelář lze integrovat s následujícími řešeními: