Podpora
Podpora zákazníkůSpokojenost zákazníků je pro nás důležitá. Ke každému klientovi přistupujeme individuálně a vzniklé potíže se snažíme odstranit tak, aby nezasáhly do chodu organizace.
Po dokončení implementace a spuštění rutinního provozu systému u zákazníka doporučujeme uzavření servisní smlouvy.
Servisní smlouva určuje podmínky, dostupnost a rozsah technické podpory, která obvykle zahrnuje následující položky:
- technickou podporu zákazníka formou hotline dle smluvně definovaného rozsahu (standardně 8/5);
- přidělení pracovníka AiP Safe, který zajišťuje veškerou komunikaci a zpracování hlášení a požadavků;
- přidělení servisní e-mailové adresy, která slouží pro obousměrnou komunikaci;
- dostupnost update a upgrade systému za předem stanovených podmínek.
Volitelně lze do technické podpory rovněž zahrnout:
- poskytování konzultačních, analytických, projekčních a školících služeb;
- poskytování implementačních, parametrizačních a programátorských služeb;
- tvorbu a aktualizace provozní a uživatelské dokumentace.
Technickou podporu realizujeme:
- vzdáleným přístupem prostřednictvím počítačové sítě;
- přímým výkonem služby na dohodnutém místě u uživatele;
- realizací na pracovištích zákazníka;
- formou e-mailové nebo telefonické konzultace;
Připravujeme také on-line systém podpory zákazníků implementovaný v systému SAFE, kde budou mít zákazníci sami možnost sledovat proces vyřizování zadaných požadavků.