Zápisy z porad
Zpracováváte denně množství faktur? Probíhají vaše faktury před vlastním proplacením schvalováním?
Chcete mít okamžitý přehled o tom, které faktury lze již proplatit?
Jednoduchá evidence porad a úkolů
Řešení vám pomůže při evidenci pravidelných porad a zjednoduší související organizační záležitosti.
V průběhu porady můžete evidovat:
- přijatá rozhodnutí
- informace
- úkoly
- přílohy
V rámci každé pravidelné porady můžete provést kontrolu úkolů a stav jejich plnění.
Ukončená porada (a s ní související dokumenty) je poté ihned přístupná odpovědným uživatelům, kteří se mohou seznámit s jejím obsahem.
Produktový list: SAFE-zapisy-z-porad.pdf
- Evidence porad v elektronické podobě
- Šablony pro jednotlivé typy porad
- Evidence informací, rozhodnutí a příloh
- Přidělování úkolů z porady
- Automaticky generovaný zápis z porady
- Univerzální řešení použitelné pro jakýkoliv typ porady
- Centralizovaná a přehledná evidence porad v elektronické podobě
- Rychlá distribuce informací odpovědným osobám
- Automatická kontrola termínů úkolů
- Odstranění manuální administrativy
- Přístup k dokumentům odkudkoliv 24 hodin denně
Zápisy z porad můžete integrovat s těmito řešeními: